Politica de retur

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur pe adresa de email tahogbal@gmail.com
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, ca persoana fizica aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile* de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor de livrare si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor prin curier. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Produsele trebuiesc expediate fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile*

In cazul persoanelor juridice (ce nu au conform legii calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor ca avans marfa/voucher pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Produsele pot fi returnate numai dacă sunt in acceasi conditie în care au fost primite, inclusiv accesoriile si consumabilelele aferente. Nu trebuie sa prezinte sub nicio forma semne de uzura. Daca produsele sunt returnate desigilate, cu accesorii sau ambalajul original deteriorat/lipsa sau intr-o stare care nu permit revanzarea acestora ca noi,  ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a solicita o taxa intre 10-50% din valoarea de vanzare a acestora, pentru readucerea produsului în stadiul initial. Alternativ, la opțiunea clientului vom re-expedia inapoi produsele pe cheltuiala acestuia. 

*Exceptie fac produsele de securitate IT (smart carduri, SIM carduri, eTokenuri, Yubikeyuri, servere criptografice HSM). Acestea, din motive de securitate,  nu pot fi returnate odata ce au fost desigilate, initializate sau conectate.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de TAHOG BAL S.R.L. va rugam sa ne contactati prin email la adresa tahogbal@gmail.com , telefonic la numarul 0745450596

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.